Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

Hakkını arıyor!

Zamanında gelmeyen yemek odası takımı için her gün bekleyen mağdur vatandaş daha sonra sözleşmeyi iptal etmek istedi. Parasını da geri alamadığını iddia eden Darıcalı vatandaş, konuyu Tüketici sorunlar İlçe Hakem Heyetine bildirdi.

Hakkını arıyor!
13 Kasım 2012 - 09:17
 Darıca Mehmet Akif Ortaokulu Müdürü Aslan Alsancak, geçtiğimiz Ramazan ayı 05 Ağustos 2012 günü, Asil Spotçular Çarşısında faaliyet gösteren bir firmadan 2.900 TL’lik bir yemek odası takımı aldı. Aldığı takımı kredi kartıyla ödeyen ve taksitlendiren Alsancak, beğendiği ürünün 20 gün sonra teslim edileceğini de kabul etti. Geçen 20 günün ardından hiç kimsenin gelmemesi ve aramaması sonucu yetkili firmayla görüşen Alsancak, telefonları açan yetkililerin kendisini sürekli oyaladıklarını söyledi. 03 Eylül 2012 günü bir kez daha firmaya gidip, ürünü almayacağını ve parasının iade edilmesini istediğini yetkililere belirten Aslan Alsancak, sözleşmenin iptal edilmesini de istedi. Spotçular Çarşısı müdürü ile görüşen ve ürünü almak istemediğini söyleyen Alsancak, sürpriz bir cevapla karşılaştığını söyleyerek, ‘Ürünü alırken sürekli ilgilenen yetkililer, bir sorun olduğunda kimseyle muhatap olmuyor. Ben sürekli hep bekledim. Anlayış göstererek sürekli dinledim. Ama beni çok mağdur ettiler. Yeni eşyam gelecek diye, evimdeki eski eşyalarımı hep sağa sola verdim. Mağaza müdürü ile görüştüğümde kendisinin bir şey yapamayacağını belirtmesi beni gerçekten çok üzdü. Bir özür bile dilemediler. Bende durumu Gebze Kaymakamlığı Tüketici sorunlar İlçe Hakem Heyetine bildirdim. Aylardır bu olay üzerinden çok yıprandım. Paramı geri almak için her türlü yere gideceğim. Tüketici haklarının ne olduğunu göstermek istiyorum. Konuyu gerekirse adliyeye kadar taşıyacağım. Mağdur oldum ancak bu olayında sonuna kadar peşine gideceğim’ dedi.