Gebze’de vatandaşa yapay zeka ile hizmet sunulacak
Gebze Belediyesi’nde yapay zeka ile hizmet dönemi başladı. Gebze Belediyesi whatsApp hattı üzerinden dijital asistanı hizmetinin ardından şimdi de whatsApp ve web sayfası üzerinden gelen talepleri yapay zeka ile yönetmeye başladı.
Yayınlanma :
25.03.2024 17:32
Güncelleme :
25.03.2024 17:32


ÇAĞIN GEREKLERİNE UYUM SAĞLIYOR
Bu uygulamayla iletişim ve hizmet süreçlerini daha verimli hale getirmeyi amaçlayan Gebze Belediyesi’nin 2020'de kurduğu iletişim yönetim sistemi ve merkezi; vatandaşların taleplerini hızlı ve etkin bir şekilde değerlendirip başvuru sahiplerini her aşamada bilgilendirmesiyle öne çıkıyor. Yapay zeka desteğiyle bu sürecin daha da hızlanması, vatandaş memnuniyetini artırıcı bir etki yaratıyor. Dijital dönüşüm sürecine katkı sağlayarak hizmet kalitesini ve erişilebilirliğini artırmasını sağlayan bu adımlarla daha inovatif ve çağa ayak uyduran Gebze Belediyesi her geçen gün hizmet çıtasını daha da yukarılara taşıyor.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: