SEDAŞ’tan 'Engelsiz Çağrı Merkezi' hizmeti
SEDAŞ, iletişimde engelleri kaldıran önemli bir adım attı. 10 Mayıs Engelliler Haftası itibarıyla, işitme engelli bireyler için çağrı merkezinde işaret diliyle hizmet alabilme imkânı başladı.
Yayınlanma :
11.05.2021 09:51
Güncelleme :
11.05.2021 09:51


Çağrı merkezinde işaret dili seçeneği
20 bin kilometrekarelik alanda 3,7 milyon nüfus ve 1,9 milyon aboneye hizmet veren SEDAŞ, “Engelsiz İletişim” dönemini başlattı. 186 telefon numaralı SEDAŞ çağrı merkezinde, işaret diliyle iletişim hizmeti de ilave edildi. 10 Mayıs Engelliler Haftası’nın ilk günü itibarıyla, işaret dili uzmanı bir müşteri temsilcisi çağrı merkezinde göreve başladı.
Görüşmeler görüntülü yapılacak
“Engelsiz Çağrı Merkezi” hizmeti kapsamında, işitme engelli vatandaşlar SEDAŞ web sitesindeki “Engelsiz İletişim için tıklayın” ikonu üzerinden gerekli bilgileri doldurup çağrı merkezinde işaret dili bilen müşteri temsilcisine bağlanacaklar. Görüntülü yapılacak görüşme sayesinde işitme engelli bireyler talep ve şikayetlerini işaret diliyle aktarabilecek ve çağrı merkezi hizmetlerinden yararlanabilecekler.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: