İhracat ve yenilikçi stratejilerle mobilya sektöründe büyüme
Türkiye'nin mobilya sektörü, 2025'e doğru büyümeyi sürdürürken yerli markalar ihracatta daha fazla başarı hedefliyor. 25 yıllık tecrübesiyle Evmoda, yenilikçi stratejilerle sektördeki büyümesini sürdürüyor. Evmoda Genel Müdür Yardımcısı Serkan Çakır, 2024'ün ilk yarısının markaları için farklı dinamiklere sahip iki dönemden oluştuğunu vurguladı.
Yayınlanma :
15.11.2024 19:26
Güncelleme :
15.11.2024 19:26


Stratejik Adımlar ve Yenilikçi Yaklaşımlarla Küresel Büyüme
Evmoda Genel Müdür Yardımcısı Serkan Çakır, 2024'ün ilk yarısının markaları için iki farklı dönemden oluştuğunu belirtti. Çakır, "İlk çeyrek oldukça başarılı geçti ve satışlarımızda önemli bir artış gördük. Ancak, ikinci çeyrekte sektörde genel bir yavaşlama yaşandı ve satışlarda düşüş gözlemlendi. Bu düşüş, geçen yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığında daha belirgin hale geldi ve genel ekonomik koşulların etkisi olarak değerlendirildi. Tüketicilerin daha uzun vadeli harcama planları yapma eğilimleri, bu gerilemenin başlıca nedenlerinden biri oldu. Yine de yılın sonuna doğru kampanya dönemleriyle birlikte umutluyuz ve toparlanma sinyalleri alıyoruz. Yeni ürünlerimizle iyi satış rakamlarına ulaşmayı hedefliyoruz. Evmoda olarak piyasa koşullarına hızla adapte olmayı ve yenilikçi stratejilerle satışlarımızı artırmayı planlıyoruz" dedi.
Serkan Çakır, 2024'ün ikinci yarısında Evmoda'nın büyüme stratejilerinin sektördeki konumlarını pekiştirmeye yönelik olduğunu belirterek, "Koleksiyonumuzdaki bir çok ürün gurubunda yeniliğe gittik ve müşterilerimize yakın ve orta vadede daha geniş ürün yelpazesi sunuyoruz ve sunacağız. Bohem ve İskandinav gibi popüler tarzların yanı sıra farklı stilleri de ürün gamımıza ekleyeceğiz. E-ticaret platformlarımızı güçlendirmek, online satışlarımızı artırmak ve müşteri deneyimini iyileştirmek amacıyla dijital altyapımızı geliştirmek önceliklerimiz arasında. Pazaryeri entegrasyonlarını tamamlayarak yeni pazarlara açılmayı ve lojistik süreçlerimizi daha da hızlandırmayı hedefliyoruz" ifadelerini kullandı.
Çakır, müşteri memnuniyetini artırmak için satış sonrası hizmetleri güçlendireceklerini ve Ar-Ge yatırımlarını artırarak yenilikçi, çevre dostu ürünler geliştirmeye odaklanacaklarını vurguladı. "Bu stratejilerle 2024'ün son çeyreğinde ciro hedeflerimize ulaşmayı ve markamızı daha geniş kitlelere ulaştırmayı planlıyoruz" diyerek sözlerini tamamladı.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: