İGSAŞ müşteri odaklı uygulamalarıyla “İlham Verici Deneyim Özel Ödülü”nün sahibi oldu
İGSAŞ, müşteri deneyimi alanındaki yenilikçi ve vizyoner çalışmaların ödüllendirildiği CX Awards’ta, mobil uygulaması ile B2B Müşteri Deneyimi kategorisinde “İlham Verici Deneyim Özel Ödülü”ne layık görüldü.
Yayınlanma :
22.01.2024 10:53
Güncelleme :
22.01.2024 10:53


“Dijital projelerimizle fark yaratmaya devam edeceğiz”
CX Awards tarafından ödüle layık görülmekten büyük bir mutluluk duyduklarını ifade eden İGSAŞ Genel Müdürü İlkay Ünal, “Müşterilerimizin bize daha hızlı ulaşmaları ve daha sağlıklı bir iletişim kurabilmeleri için geliştirdiğimiz mobil uygulamamızın, müşteri deneyimi alanında başarısını kanıtladığını görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Bu başarımızın CX Awards’ta ödüle layık görülmesi bizim için gurur kaynağı. Projede emeği geçen tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum” dedi.
İGSAŞ olarak, tüm iş süreçlerini uçtan uca dijital ortamda gerçekleştirmeye devam etmek için büyük bir motivasyonla çalışmalarımızı sürdürdüklerini belirten Ünal, sözlerine şöyle devam etti: “50 yılı aşkın bir süredir çiftçimizin yanında yer alıyor, ülkemiz tarım sektörünün daha çağdaş bir seviyeye gelmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Hayata geçirdiğimiz dijital dönüşümle artık hem bayilerimizin hem de çiftçilerimizin 7/24 yanındayız. Paydaşlarımızla temasta olduğumuz her iletişim kanalının kusursuz bir deneyim yaratmasını hedefliyoruz. Bundan sonraki süreçte de müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran ve iş süreçlerini sadeleştiren uygulamaları hayata geçirmeye, tarım sektöründe fark yaratmaya devam edeceğiz.”
Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan İGSAŞ Satış Pazarlama Direktörü Vedat Altınok, ‘’ Tarım sektöründe yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz ile müşterilerimize benzersiz deneyim, paydaşlarımıza sürdürülebilir değer sunmayı kendimize misyon edinmiş bir şirketiz. Mobil uygulamamızla ilgili müşteri deneyimi ekibimiz, müşterilerin geri bildirimlerini takip ederek gerekli aksiyonların alınması için durmaksızın çalışıyor. İGSAŞ olarak, müşterilere daha iyi bir deneyim sunmak için teknoloji, inovasyon ve insana yatırım yapmaya devam edeceğiz. Bizi bu ödüle layık gören tüm CX Awards ekibine teşekkürlerimizi sunuyoruz” diye konuştu.
İGSAŞ’ın en öncelikli odak noktalarından birinin en iyi müşteri deneyimi sunmak olduğunu belirten İGSAŞ Müşteri Deneyim Müdürü Ertuğrul Aktaş ise, ‘’ Müşterilerimiz tarafından da büyük bir kolaylıkla kullanılan mobil uygulamamızı sürekli geliştiriyoruz. Bu alanındaki çalışmalarımızın başarıyla taçlanması ise bizim için memnuniyet verici. Elde edilen bu ödül; müşteri odaklı yaklaşımımızı ve en iyi müşteri deneyimi sunma konusundaki kararlılığımızı teyit ediyor. Bu ödülleri kazanmamızda emeği geçen tüm mesai arkadaşlarımızı ve iş birimlerimizi gönülden kutluyorum." dedi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: