DEĞER YARATACAK İŞLER YAPMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ
İnşa ettikleri ve kiralama yaptıkları AVM’ler ile ilgili bilgiler veren FİBA CP CEO’su Kahraman, “ Fiba CPM, girdiği her coğrafyaya değer katmak adına projelerini şekillendiren bir yapılanma. Bizim için yapılan işlerin sürdürebilirliği ve tüm paydaşlara sağlayacağı katma değer çok önemli. Ekibim ve ben de tüm çalışmalarımızı bu hedef doğrultusunda gerçekleştiriyoruz. Hem tüketiciler hem de perakende sektörü temsilcileri için değer yaratacak işler yapmak için çalışıyoruz. Tüm çalışmalarımızda önce piyasayı analiz ediyor, kapsamlı saha çalışmaları sonrasında da projelerimizi kurguluyoruz. Bu güne kadar ekibimle birlikte perakende sektörünün ihtiyaç ve beklentilerine yönelik projeler geliştirmeye özen gösteriyoruz” dedi.
AYLIK ZİYARETÇİ SAYIMIZ YÜZDE 1,5 ARTTI
Fiba CPM yönetimi altında faaliyetlerini sürdüren Gebze Center AVM için son bir yılda önemli aşamalar kaydettiklerini anlatan Kahraman, “Yaklaşık 130 mağazanın yer aldığı Gebze Center AVM, o dönemde yüzde 80 doluluk oranına sahip bir merkez idi. Şu anda Gebze Center AVM’nin doluluk oranı yüzde 91‘e çıktı. Aylık ziyaretçi sayımızı yüzde 1,5 artırdık. Yaptığımız tüketici araştırmaları ile bölge halkının ve kiracılarımızın ihtiyaçlarını tespit ettik. Bu ihtiyaçlar doğrultusunda ortaya çıkan konseptlere dikkat ederek mağaza çeşitliliğimizi ihtiyaca yönelik olarak daha da kuvvetlendirdik. Gebze Center AVM’nin; Adidas, Boyner, DeFacto, Flo, Kahve Dünyası, Kiğılı, Koçtaş, Koton, LC Waikiki, Media Markt, Migros, Mudo, Nike, Rossman, Teknosa, Watsons gibi mağazalarıyla özel bir marka karması var. Ayrıca düzenlediğimiz sosyal aktivitelerle aileleri geri kazandık. Hedefimiz bu başarılarımızın üzerine güç katarak, yeni proje ve yeniliklerle ziyaretçi sayımızı yükseltmek” dedi.
ROMANYA, ÇİN, MOLDOVA VE TÜRKİYE’DE 10 AVM YÖNETİYOR
Mevcut portföyünde 10 alışveriş merkezi başta olmak üzere, 600.000 m2 kiralanabilir alan, 1000’i aşkın marka ve mağaza, 4 ofis binası, 4 rezidans ve 2 sineması bulunan Fiba CP, Türkiye, Çin, Romanya ve Moldova’da AVM’ler inşa edip, yönetimini gerçekleştirmekte. Son olarak Fiba CPM çatısı altına Konya M1 AVM’nin de katıldığını anlatan Kahraman, “Geçen ay itibariyle M1 Konya AVM’nin yönetimini üstlendik. Hedefimiz Fiba CPM kültürünü bu AVM’mize de yansıtarak yatırımcılar ve ziyaretçiler için en uygun ortamı oluşturmak. Herkes için kazançlı ve keyifle vakit geçirebileceği bir merkez yaratmak” dedi.