6 ayda 7 bin şikayeti çözdüler
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi UlaşımPark Yolcu İlişkileri Birimi, 6 ayda 7 bin talep, öneri ve şikayeti çözüme kavuşturdu.
Yayınlanma :
07.11.2020 11:53
Güncelleme :
09.11.2020 11:25


10 AYRI NOKTADAN GELEN ŞİKAYETLER
UlaşımPark Yolcu İlişkileri Birimi, toplamda 10 farklı mecradan gelen şikayetleri almaya devam ediyor. Web, telefon, Cimer, Dilekçe, Facebook, Instagram, Twitter, Açık kapı, 153 ve posta yoluyla gelen şikayetler yolcu ilişkileri birimine ulaştırılıyor. 6 ayda webden 232, telefondan 134, CİMER aracılığı ile ise 69, sosyal medyadan 44, açık kapıdan ise 5 şikayet gelerek çözümlendiği belirtildi. Bunların dışında Yolcu İlişkileri Birimine toplamda 5 bin 229 asıllı, 782’de asılsız şikayet ulaştı.
153 İLE SÜREKLİ KOORDİNE
UlaşımPark Yolcu İlişkileri Birimi, 153 Çağrı Merkezi ile sürekli iletişim halinde kalarak gelen şikayetlerin çok çok daha hızlı çözümlenmesini sağlıyor. 153’e gelen şikayetleri sistematik bir şekilde inceleyerek çözüme kavuşturup, geri dönüş sağlayarak yolcuların talep, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor.
MEMNUNİYET İÇİN GERİ ARANIYORLAR
Birim, talep, öneri ya da şikayet kaydı oluşturan yolcuların hepsini teker teker geri arıyor. Hangi mecradan gelirse gelsin şikayet talep ya da öneri, tekrar geri aranarak çözümlenip çözümlenmediği, memnuniyeti ve kısa değerlendirme anketi yapılıyor. Geçen 6 aylık süreçte toplam 5532 kişi geri arandı. Bu sayede vatandaşların taleplerini çözene kadar işlem yapılmakta, sürecin devam ettirilerek memnuniyetin en üst seviyelere yükseltilmesi sağlanıyor.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: