153, 2024’te 1 milyon kişiyle iletişim sağladı
Kocaelililerin Büyükşehir Belediyesi ile en kolay bağlantı noktası olan 153 Çağrı Merkezi, 2024 yılında 1 milyon kişiyle iletişim sağladı
Yayınlanma :
09.01.2025 09:13
Güncelleme :
09.01.2025 09:13


KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş ile belediye arasındaki iletişimi güçlendirmek amacıyla kurduğu 153 Çağrı Merkezi, vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü vazifesi görüyor. Büyükşehir’in tüm hizmetlerini tek bir numara üzerinde toplayan 153 Çağrı Merkezi, 2024 yılında toplam 1 milyon 302 kişiyle iletişime geçti.
KISA SÜREDE ÇÖZÜM OLUNUYOR
62 operatör ile kente hizmet veren 153 Çağrı Merkezi, erişim sağlayan vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerini ilgili birimlere yönlendirerek, sorunlara kısa sürede çözüm üretti. 2024 yılında ağırlıklı olarak hat-sefer-saati bilgisi, sosyal hizmetler ve ilaçlama gibi konularda vatandaşlardan gelen çağrılara cevap verildi.
SOSYAL MEDYA 7/24 ÇALIŞIYOR
Teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanarak vatandaşlarla iletişimi kolaylaştırmak isteyen Büyükşehir, 153 Çağrı Merkezi’nin yanı sıra Twitter, Facebook ve Instagram gibi sosyal ağlar üzerinden de 7/24 talep ve önerileri alıyor. Bu kapsamda 2024 yılında sosyal medya üzerinden 70 bin 286 kişiyle iletişime geçildi. Öte yandan mobil uygulaması da bulunan 153 Çağrı Merkezi’ne “Çek-İlet Kocaeli” uygulaması üzerinden talep ve önerilerinizi kolaylıkla iletebilirsiniz.
B
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: