SEDAŞ çağrı merkezinde “Engelsiz İletişim” hizmeti
SEDAŞ, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde yayınladığı video ile “Engelsiz Çağrı Merkezi” hizmetinin nasıl alınabileceğini anlattı.
Yayınlanma :
03.12.2021 10:33
Güncelleme :
03.12.2021 10:33


SEDAŞ’ın Engelsiz Çağrı Merkezi hizmetinden yararlanmak isteyen müşteriler, www.sedas.com web sitesindeki “Engelsiz İletişim için tıklayın” butonuna tıklayıp, gerekli bilgileri doldurarak 186 telefon numaralı çağrı merkezindeki işaret dili uzmanı müşteri temsilcisine bağlanabiliyor. Görüntülü yapılan görüşmeler sayesinde işitme engelli müşteriler, talep ve şikayetlerini kolayca aktarabiliyor.
T.C. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından bu yıl açıklanan verilere göre ülkemizde yaşayan işitme engelli bireylerin sayısı 179 bin 867. İşitme engeli bulunan yurttaşların kamusal hizmetlerden faydalanabilmeleri önem taşıyor.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: