Gebze ve İzmit bölgesine Covid-19 iletişim merkezi
Kocaeli Valiliği tarafından duyurulan çağrı merkezleri, Covid hastalarını ve temaslı kişilerin karantina süresi boyunca bilgilendirilmesini sağlayacak.
Yayınlanma :
22.11.2020 16:12
Güncelleme :
22.11.2020 16:12


Gebze ve İzmit bölgesinde kurulan Covid-19 iletişim merkezlerinde; hastaların bilgilendirilmesi için eğitim almış 10 hekimle birlikte toplam 95 personel ile hizmet verilecek.
Çağrı merkezlerinde vatandaşların;
- Bilgilendirme talepleri
- Rapor talepleri
- İlaç talepleri
- Evden hastaneye ve hastaneden eve transfer talepleri
- PCR test verme talepleri
- Sınavlara giriş izin talepleri
- İl dışı çıkış izin talepleri
- İl içi adres değiştirme talepleri
- Evde sağlık hizmeti talepleri
- Sosyal destek talepleri vs.değerlendirilerek ilgili hizmet birimleri ile iletişime geçilip taleplerinin yerine getirilmesi sağlanacak.
Ayrıca karantina süresince evde olan hastalar çağrı merkezlerindeki izleme yapan ekiplerce belli aralıklarla telefon ile aranarak süreç hakkında bilgilendirme yapılacak.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: