Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

SEADAŞ'tan İtibar Yönetimi Eğitimi

SEDAŞ’ın çalışanları için düzenlediği “İtibar Yönetimi Eğitimi” uzman eğitimci Oktay Şahin tarafından verildi. “İtibar Yönetimi” yanında aktarılan “Protokol Kuralları” konulu sunumlar da katılımcılar tarafından dikkatle dinlendi ve eğitim programı başarı ile tamamlandı

SEADAŞ'tan İtibar Yönetimi Eğitimi
13 Kasım 2016 - 13:38
  Oktay Şahin verdiği eğitim sırasında, Kurumsal itibarın “Bir kuruma yönelik her türlü algılamanın bütünü olduğunu, kurumun görünen yüzü ile ilgili materyallerin, insanlar üzerinde bıraktığı izlenimlerin toplamı aynı zamanda, kurumun muhatap olduğu kişi ve kurumların gözünde sahip olduğu değer olduğunu belirtti. Şahin kurumsal itibarın, “elle tutulamayan, gözle görülemeyen ve paha biçilemeyen” bir değer olarak tanımlandığını ve şirketlerin marka değerini arttırdığını belirtirken, itibarın yönetilmesi ile hedeflenen iş sonuçlarından bir tanesinin ‘müşteri değeri’ oluşturmasına yönelik olduğunu, ikinci iş sonucunun şirketin yatırımcılar nezdinde değerinin artması ve bir diğer iş sonucunun da en çok çalışılmak istenen bir şirket olması yönünde değer kazanması olduğunu belirtti. Kurumsal itibarın yönetilmesinin şirketin kültür ve değerlerinin bir yaşam tarzına dönüştürülmesi olarak ele alınması gerektiğini ifade ederken, kurumsal itibar yönetiminin, her düzeyde şirket çalışanının sahip çıktığı; günlük yaşamında uyguladığı ve yanlış uygulamaları düzeltmek için çaba gösterdiği bir ortamın oluşmasıyla gerçekleşeceğini söyledi. Kurumsal itibarın, başlangıçta iletişim dünyasında küçük bir kavram gibi kabul edilirken günümüzde, “toplum ile kurumlar arasındaki güvenin simgelerine dönüşmüş eylemler bütünü” olarak kabul edildiğini, Şirketlerin artık sadece finansman sermayeleriyle değil, ahlak sermayeleriyle birlikte değerlendirildiklerini de ifade etti. Şahin Kurumsal İtibar bileşenlerini; etik ve sosyal sorumluluk, finansal performans, kaliteli iş ortamı ve kaliteli iş gücü, ürün ve hizmet kalitesi, duygusal algı ve çağrışımlar, kurumsal vizyon ve liderlik ile yöneticilerin ve çalışanların kendi itibarları olarak belirtti.