Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

Farabi'de personele eğitim devam ediyor

Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Bülent Coşkun ve Darıca Farabi Devlet Hastanesi Personeli ‘’ İletişim Eğitimi'nde bir araya geldi. Hastane idarecilerinin ve çalışan personelin katılımı ile gerçekleşen eğitim Hastane Konferans Salonunda yapıldı.

Farabi'de personele eğitim devam ediyor
24 Ekim 2013 - 07:52
 Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Bülent Coşkun ve   Darıca Farabi Devlet Hastanesi Personeli  ‘’ İletişim Eğitimi'nde  bir araya geldi. Hastane  idarecilerinin  ve  çalışan personelin katılımı ile gerçekleşen eğitim   Hastane Konferans Salonunda  yapıldı.
 Eğitim öncesi kısa bir konuşma yapan Hastane Yöneticisi/Başhekim Uzm. Dr. Ayhan Aktaş ‘’Çocukluğumuzda ölümümüze kadar bütün yaşamımızı şekillendiren ‘’iletişim’’ sağlık hizmeti sunumun da  oldukça önemli yer almaktadır. Çalışma hayatımızda kendi aramızda veya  hastalarımızla olan iletişimimizde gelişebilecek iletişim kazalarını en aza indirebilmek, en doğru iletişim teknikleri  ile donatılmak  adına hastanemiz tarafından belli aralıklarla eğitimler düzenlemekteyiz.Bugün eğitim vermek üzere hastanemizi onurlandıran KOÜ Profesörlerinden Sayın Bülent Coşkun hocamıza  tüm mesai arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum’’ dedi. Eğitimini  slayt gösterileri ve canlandırmalar yaparak   destekleyen Prof. Dr.Bülent Coşkun  ’’ iletişim,  düşünce ve duygu alışverişi olarak ele alınmaktadır. İletişimin amacı,  alan ve veren arasında bilgi düşünce ve tutum ortaklığı yaratmaktır. Kendi içerimizde, ailemizde ,sosyal hayatımızda ve çalışma hayatımızda,  iletişirken iletişim kazaları olabilir veya iletişim kanalları tıkanabilir. İletişim kazalarının oluşmaması için iletişimin temel kurallarını uygulamak, iyi bir dinleyici olmak ,karşımızdakinin beden dilini iyi anlamak, empati yapabilmek gerekmektedir’’dedi. Eğitim boyunca sergilenen  interaktif örneklemelerle katılımcıların  iletişim hatalarını görmelerini sağlayan Prof .Dr.Coşkun, ‘’hastaneye hizmet almaya gelen hastaların tedavi  öncesi hekimi ve  yardımcı sağlık personeli tarafından tüm süreç hakkında bilgilendirilmesi   iletişim kazalarının minimuma inmesine tedavi ve iletişim sürecinin olumlu olmasına neden olacaktır ‘’dedi.